پلتفورم مجازی سازی Virtualization Station

یکی از ویژگی های شاخص ذخیره سازهای کیونپ وجود نرم افزار Virtualization Station و امکان ایجاد ماشین های مجازی بر روی دستگاه بواسطه وجود این پلتفرم مجازی سازی می باشد. نرم افزار Virtualization Station که بر پایه هسته پلتفرم اصلی مجازی سازی در دنیا یعنی KVM ایجاد شده  دارای قابلیت های بسیاری می باشد که توسط آن براحتی می توانید بر روی دخیره ساز خود ماشین های مجازی با سیستم عامل هایی مانند لینوکس، ویندوز یا حتی اندروید را نصب و راه اندازی کنید و نیازهای خود به این سیستم عامل ها بدون خرید سرور مرتفع کنید. با راه اندازی و ایجاد ماشین مجازی دیگر نیازی به تهیه سخت افزار سروری و یا نصب پلتفرم هایی مانند Exi  وجود نداشته و می توانید نرم افزارهایی مانند سیستم های مالی یا اتوماسیون اداری را بر روی ذخیره ساز خود بدون تحمیل هزینه اضافی به شرکت یا سازمان خود بکار بگیرید.
همچنین این سرویس بر روی ذخیره سازهایی که دارای درگاه HDMI می باشند می تواند با استفاده از قابلیت QVPC یا QVM ، خروجی تصویر یک ماشین مجازی را به درگاه HDMI هدایت کرده و با استفاده از ماوس و کیبورد، یک یا چند PC را در اختیار شما قرار داد.

نرم افزار Virtualization Station مجهز به پیشرفته ترین سناریوهای پشتیبان گیری و دسترسی از راه دور می باشد که این امکانات و مجموع بسیاری امکانات دیگر آن را به یکی از کامل ترین و بهترین پلتفرم های مجازی سازی در سایز کوچک و متوسط تبدیل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *